惹味雞煲好吸引 邊爐配料選擇多

朋友住葵芳話呢間老趙好抵食,就去試下喇 ! 結果無令我失望,雞煲真是幾惹味,食完雞煲仲可以任添,同埋用作打邊爐,整體感覺幾抵食。

侍應第一時間帶我坐卡位,座位都幾舒服。

然後就俾張火鍋配料紙,就有雞煲,酸菜魚煲,蘿蔔牛腩煲,蕃茄鮮魚煲,仲有清清地的雜菜煲。

我就揀咗個雞煲,因朋友吃辣,唯有吃個bb辣,入口時香濃的濃汁配上鮮嫩的雞肉,還有紅椒, 黃椒、青椒色彩鮮艷,雖然微辣都好惹味。

吃過雞煲後,侍應便幫我加入湯用作打邊爐,我除了出去自助區內揀選食材外,也用手寫單,選點了不少食物。

手寫落單都有不少選擇,朋友和我都是牛魔王,所以點了多碟牛肩胛及肥牛,當然還有其他食材,如羊肉、鮮蠔、鮮魚皮、午餐肉、響鈴、皇帝蟹柳都幾好味。

鵝腸都是打邊爐不能缺。


食物真不少,響鈴、鮮魚皮及牛肉。

自助區內就有齊各款丸類,還有脆皮腸。

花枝丸好彈牙口感十足。


涼拌區就有幾款任你吃,如麻辣大豆芽、豬肚、泡菜。

炸物區就有麥樂雞、薯圏及春卷,香脆又惹味。

啤酒、汽水及紙包飲品汽水都是任你飲。

打完打邊爐後,來個冰凍鮮果,降降溫不在話下,最正是涼透心。

大大的雪糕櫃內,擺着香港製造的雪糕及雪條,仲有多款任你揀。



手寫落單的選擇,還有酥炸饅頭及酥炸鯪魚球,前者炸至金黃色的饅頭,配上煉奶好味;後者肉質鮮甜又帶點爽口,同樣滋味。


老趙廚房

電話:2628 9636

地址:葵芳葵義路2-10號新葵芳花園好爵中心商場1樓








留言

這個網誌中的熱門文章

CP值高 星洲美食自助晚餐

【稻埕】來一趟舌尖上的台灣美食之旅吧!

《絕對值得推介的純素點心~緻素坊》