超失望既宜家炆花膠冬菇伊麵



話說過年前就去宜家添置下新家品,咁當然去食我最愛肉丸喇!今次見到有新春特別食,
雖然都諗住會中招,算吧!就去試下,當是支持下,因為我算是宜家粉絲,但今次點選了炆花
膠冬菇伊麵真是太難食了,本身只得暖暖的已是很失色,伊麵又硬又無味,花膠大大件,不過
無乜口感,味道都好失色,冬菇炆得唔入味,好坦白講我只食了4分1,已唔想再食,最後就點
選了肉丸,以平衡番我食得超不爽的感覺。


本來朋友想試沙薑白切豬手飯,但我話咪喇,試番正常鹹豬手可能安全點,最後只是伴酸菜
太酸頂不住外,整體都可以。


三文魚,不過不失,都好味。


最安全保證必定是雞翼及薯格,每次食都覺好得。



好彩食番幾粒肉丸平衡番我吃得超不爽的感覺。

留言

這個網誌中的熱門文章

CP值高 星洲美食自助晚餐

《絕對值得推介的純素點心~緻素坊》

肥波龍-----波士慢煮豉油雞 7月告別原址 另創新天地