食肉獸不能錯過的Meat Me Tuesday

知我的朋友,都知我愛食肉,對海鮮就一般,所以過年前肉食之友就約我星期二去Porterhouse,
點解會星期二去?原來這裡有個Meat Me Tuesday推廣,便是逢星期二各類肉食包括了牛、豬、
雞及羊,都是任食兩小時,各款都是有質素,除了肉類外,還有前菜、沙律、芝士、冷盤、及
甜品,全部任你吃個痛快,一句講晒是性價比高。



首先講講buffet枱上放滿了新鮮蔬菜,還有我最愛的火箭菜,芝士蕃茄、茄子、凱撒沙律、焗薯
;在我認為是主菜的四款肉類中,我最愛是燒肉,皮脆到卜卜聲,入口豬肉帶少少肥,好好食
呀! 雖然超級邪惡,但真是忍唔住,好快就KO了一條,本來好想再來一個,但還有澳洲牛扒都
是我的至愛,一定要留肚食,那大大件的牛扒烤到medium剛剛好,好Juicy肉質好嫩滑,又忍唔
住食多一件,由於我個人不好羊架,就無試,但朋友話,羶味適中又好香口,兼無多餘脂肪,
見他枱面有5支骨,就知幾好味,講到雞肉,我食了一件就覺得一般,但朋友可能是第二轉就
讚不絕口,由於我真是太飽所以就無再試。

此外,朋友一向是酒之士,所以就加了$288,任飲香檳、紅、白葡萄酒;仲有朝日啤酒和
雞尾酒,俾你飲足兩小時,呢個價錢真是超抵,自問是飲得之一,呢個價絕對唔慳得。

澳洲牛扒,肉質鮮嫩,建議食帶少少肥就最好味。



雞肉對我而言就一般,但朋友就超讚。



朋友話,羊架羶味適中又好香口,兼無多餘脂肪,但我真怕羊羶味,咪搞。


仲有四款小食任你食,香炒蘑菇,忌廉薯蓉和雜菜沙律;個人最愛是呢款邪惡小食,黑松露
脆薯條,只可以講一句,太好味了,必試。


火箭菜成本都稍貴,這裡無限量供應,只是加點橄欖油及黑醋已好好味,我都食了兩大碟。


酸酸甜甜的Welcome Drink,俾口腔來個清洗,為一場勁食做好準備。


Meat Me Tuesday
價錢:每位$528 任食兩小時 (最少兩位起) 


Porterhouse 
地址:中環蘭桂坊德己立街30-32號加州大廈7樓

留言

這個網誌中的熱門文章

CP值高 星洲美食自助晚餐

【稻埕】來一趟舌尖上的台灣美食之旅吧!

《絕對值得推介的純素點心~緻素坊》