七分鐘食得的簡易美點

 本來諗住煎埋三文魚鮱腩先POST,但真是忍唔住,呢兩款同樣在青衣市場的燉湯市場買的,我都未試過,加上買夠三件貨品,仲有95折就試下,但真心好味。



先講千層蔥餡拉餅,一盒入面有四塊都是用牛油紙隔住,好簡單加少少油(唔落油)都得,用平底鑊煎完一邊,煎另一邊就食得,入口餅皮軟糯,內裡香蔥份量剛剛好,當然再多點更正,因我超愛食蔥及愛辣呀 !


而在煎第二塊時,我無特別加油,只灑了七味粉同煎,但同樣好好味,所以食完會再買,還可暫時一解我對台中三星蔥的思念。


呢款韓國小籠包,好簡單的用水清蒸7分鐘就食得,真是皮薄餡靚,入口肉汁全數送入口中,肉質鮮嫩多汁,一包入面仲有好多粒,好好食。

仲有在另一家買了呢隻酥炸蝦條$40,無氣炸鍋,又唔想用油炸,決定用光波爐,5分鐘就食得,外脆卜卜,內裡全是蝦肉,好鮮甜。呢個下午茶小食真係唔錯。不過剛上網發現原來呢隻酥炸蝦條,網上賣俾VIP都$48,有啲賣$51,咁我買$40又真係好抵,最緊要是好食,呢款都試得過。


留言

這個網誌中的熱門文章

CP值高 星洲美食自助晚餐

《絕對值得推介的純素點心~緻素坊》

肥波龍-----波士慢煮豉油雞 7月告別原址 另創新天地