《The Mira 玩到盡staycation 真正的度假感覺》

平時去staycation,我真是好hea,但今次the mira呢個「神秘密室挑戰書之踏上智破博物館」住宿之旅,真是令我好忙,實在太多野玩,由我在國金軒歎完茶後,開始忙住玩唔同的活動,仲有全層任玩活動室,又睇埋戲,足足玩左6個鐘,都唔知自己何來咁好精力,搞到趕唔切食自助晚飯,唯有出去醫肚就算。

好玩節目話你知


講講呢個「神秘密室挑戰書之踏上智破博物館」住宿之旅,真是鬥智鬥力,好彩在場有職員陪伴住,否則我咁人頭豬腦都幾難過到關,由於要保持神秘感,所以相片欠奉,但真是好玩,絕對玩得過,就是因為幾吸引,所以就揀了呢個staycation,玩足咁耐仲可以入住城景客房、享受精美早餐,平日只1,080起,絕對是好抵玩。

我就愛飲茶,當然唔放過學野的機會,參加了「茗茶之旅」,由專業的Michael品茶師帶領我走入茶鄉,並講解世界主流茶類的特性及功效。

他更為我們泡了銀針白毫、高山烏龍茶及英式早餐茶,每一啖都有不同的口感,真是獲益良多。

參加完仲有小禮物茶包可供拎回家慢慢歎。

朋友就是一位甜品控,所以一早就報了「情迷法式巧古力曲奇」工作坊,甜品師傅為我們準備好材料。

他並教我們製作巧古力曲奇的基本動作。

就到我們動手在預備好的曲奇餅上裝飾可愛的圖案,最後更預備了剛焗好的曲奇餅讓我們品嘗,有得玩又有得食,大家都超級開心。

上次玩個賽車,我仲以為自己好勁,點知今次入Vroom就完全感受到一級方程式賽車的極速快感,軚盤阻力及制動器震動,好緊張刺激,最正是裝備齊全,有齊晒專業賽車座椅及曲面屏幕,可惜是我技術太差,成日都衝出跑道,真失禮。

經過20分鐘心跳加速的賽車後,真是要平伏心情,就响遊戲室玩玩先,每間房都有不同主題,真是難以盡錄,睇相就一清二楚喇!

從小型籃球、巨型俄羅斯方塊和空氣曲棍球、保齡球到舞蹈,都有齊。


仲有Slime水晶泥與彈珠機,打卡都有排我打卡喇!我只能揀來玩,唔夠時間玩,因為約左時間去睇電影。

响呢間用DEVIALET配合Phantom揚聲器打造而成的家庭影院,無論音效無噪背景、清晰又純淨,張梳化超級大張,瞓响度都得,仲有埋暖氣响座位上,舒服到無得彈,話咁快就睇完,staycation都可以咁梳乎,點搵呀!

講埋間房先城景客房,都幾大幾舒服。

有晒浴缸同企缸,基本設施有齊晒,性價比高,等我再約多幾個朋友一齊住,再癲過先。


查詢及預訂: https://www.themirahotel.com/zh-hant/entertainment-dream-staycay/

留言

這個網誌中的熱門文章

CP值高 星洲美食自助晚餐

《絕對值得推介的純素點心~緻素坊》

肥波龍-----波士慢煮豉油雞 7月告別原址 另創新天地